czwartek, 1 listopada 2012

4/1


Ależ dzisiaj miałam dzień. Lenistwo, lenistwo i jeszcze raz lenistwo. Obejrzałam sobie kilka odcinków mojego ulubionego serialu - Pretty Little Liars i Nianię w Nowym Jorku. Czasami człowiek potrzebuje takiego dnia. Nie wiem czemu, ale czuję się po prostu szczęśliwa. Kiedyś marzyłam o tym, aby mieć masę pieniędzy, łazić w ciuchach od Chanel, Prady itp. Starałam się być we wszystkim najlepsza. To była 1 klasa gimnazjum. Wyznawałam wtedy zasadę po trupach do celu. Wiecznie chciałam więcej. Kiedy mama nie chciała mi kupić jakiegoś ciucha, robiłam jej wyrzuty. W ogóle często mówiłam rodzicom, że są słabi, że mają za mało pieniędzy, że powinni się bardziej oddawać pracy itp. Chciałam być najpiękniejsza, najlepiej ubrana, najbardziej lubiana. Czuję się trochę winna, bo nie zauważałam tego, jak moi rodzice ciężko pracowali, że tak naprawdę miałam dużo więcej niż inne dzieci w klasie, była grupka bogatych dziewczyn które naprawdę jedzą kawior, mieszkają w penthousach i mają wszystko czego chcą, ale były też biedne dzieci. Potem nadeszła faza zwątpienia, chciałam zagłodzić się na śmierć albo zaćpać (kurcze miałam 13 lat). Kiedyś jeszcze o tym napiszę. Teraz nabrałam dystansu. Nie muszę być najlepsza we wszystkim. Chcę być normalną dziewczyną i tyle. Chcę być szczęśliwa.

Bilans:
granola z mlekiem sojowym 250 kcal
placuszki z cukinii 200 kcal
pumpernikiel 100 kcal
granat 80 kcal
kawa 180 kcal
Muffiny owsiane 250 kcal
RAZEM: 1060 kcal



3 komentarze:

  1. Dobry bilans;)
    Też chciałam kiedyś być najlepsza, ale nie we wszystkim tylko w jednej rzeczy.
    Jakoś do pieniędzy nigdy mnie nie ciągnęło bo pochodzę z bogatej rodziny i praktycznie nigdy ich nie miałam.
    Na sukces trzeba ciężko pracować, zarówno w pracy jak i z dietą;)
    Całuje:**

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie dni, kiedy zupełnie nic nie trzeba. tylko wtedy za bardzo ciągnie mnie do jedzenia. dobrze że przez lata zmieniłaś się na lepsze, mam nadzieję że już na stałe :) ładny bilans, świetnie Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmądrzałaś czy mi się wydaje? ahh, trzymam kciuki za zmianę i strasznie się cieszę, że się zmieniasz <3

    OdpowiedzUsuń